UM EMEA heeft het media-account voor Honda Motor Europa gewonnen. UM wordt dus ook in Nederland het mediabureau van Honda. Hiermee rondt UM een uitgebreid en groot pitchtraject af dat volledig vanuit huis is doorlopen. Het traject begon in juni 2020 en had een belangrijke focus op geïntegreerde dataoplossingen en digitale transformatie.
De samenwerking met Honda Motor Europe start in april 2021 en omvat de communicatie en mediastrategie, -planning en -distributie voor alle kanalen in Europa. Hiervoor werkte Honda samen met dentsu. De centrale overgang van het account is per direct en de werkzaamheden gaan naar verwachting op 1 april 2021 in alle Europese markten van start.
Honda kondigde onlangs een versnelde 'Electric Vision'-strategie aan, waarin al zijn reguliere Europese modellen in 2022 (drie jaar eerder dan gepland) elektrisch gaan worden.
Carolien van ‘t Hek, ceo UM Nederland: ‘De elektrische visie van Honda visie is digitale transformatie in optima forma. Ze gebruiken toonaangevende technologie om een duurzamere toekomst op te bouwen en daar sluiten wij graag bij aan. Tijdens het pitchtraject presenteerden we onze "Now & Next" benadering van marketing gecombineerd met innovatieve dataoplossingen die naadloos kunnen worden geïntegreerd met Honda's eigen platforms.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!