Maandag® kiest voor Natwerk
Maandag®, detacheerder in de publieke sector, laat Natwerk een campagne ontwikkelen. Communicatiedirecteur Juriaan Seveke bij Maandag® over de samenwerking: 'Het merk Maandag® is de laatste jaren flink gegroeid en in alle vakgebieden die we bedienen is veel gaande. Tijd om ons verhaal opnieuw te vertellen en te laten zien wat we kunnen. Daarom zochten we een partij die ons niet alleen met de business strategie helpt, maar ook één die creativiteit en lef in de genen heeft. In Natwerk hebben we die partner gevonden.'
Autoriteit Persoonsgegevens kiest voor Monty
Na een pitch kiest de Autoriteit Persoonsgegevens voor Monty. Het bureau bedacht een idee om scholieren, die zichzelf media natives vinden, te motiveren zich in te lezen over hun rechten met betrekking tot de privacy van persoonsgegevens.
Swinckels kiest voor Benk
Familiebrouwerij Swinckels vraagt activatiebureau Benk om het merk te laten groeien binnen de retail. Bastiaan Krips, joint marketing director Benk: 'Swinckels is een merk met veel potentie. Wij hebben een concept voor een activatie ontwikkeld die we doorvertalen naar de winkelvloer.'
Menzis kiest voor Roorda
Na een pitch heeft Menzis zijn marketingcommunicatie ondergebracht bij Roorda Reclamebureau. De zorgverzekeraar neemt daarmee na 5,5 jaar afscheid van DDB & Tribal dat inmiddels is gefuseerd tot DDB Unlimited. Menzis maakt niet bekend welke andere bureaus aan de pitch hebben meegedaan.
Bynder kiest voor Dept
Bynder, een Amsterdams bedrijf in digital asset management systems, kiest Dept gekozen als digitale partner voor het ontwikkelen van hun nieuwe website. Middels data ontwikkelt Dept een website die voorspellingen doet over de koopintenties van gebruikers.
Hebben we een account gemist of wil je in het volgende maandoverzicht komen? Stuur dan een bericht naar juul@adformatie.nl
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!