Overslaan en naar de inhoud gaan

Harman Kardon en JBL van HPB naar Baas voor pr

De audiomerken werken sinds april samen met Baas, dat onder andere de communicatie naar media verzorgt.
JBL verandert merkbeleving op alle e-tail kanalen
JBL verandert merkbeleving op alle e-tail kanalen
© This Page Amsterdam
JBL verandert merkbeleving op alle e-tail kanalen
JBL verandert merkbeleving op alle e-tail kanalen
© This Page Amsterdam

Audiomerken JBL en Harman Kardon werken per april samen met pr-bureau Baas voor pr en contact met media over productaankondigingen en het testen van nieuwe producten. Baas doet ook het contact met influencers. Dat meldt Baas in een e-mail aan media waaronder Adformatie. JBL en Harman Kardon werkten op deze vlakken voorheen samen met HPB, dat eerder Het PR Bureau heette.

related partner content for mobile comes here

Marije Bakker, director pr & communications Emea bij Harman, laat Adformatie desgevraagd weten dat Harman 'vijf jaar erg tevreden heeft samengewerkt met HPB.' Na zo'n periode vond Harman het tijd om de bureausamenwerking te evalueren. Meerdere bureaus zijn onlangs gevraagd om een pitch te leveren, waarna Harman besloten heeft om verder te gaan met Baas. 

Samsung

JBL en Harman Kardon zijn twee merken van het overkoepelende Harman. Harman inclusief onderliggende merken maken op hun beurt onderdeel uit van Samsung. Samsung kocht Harman in 2017 voor acht miljard dollar. In Nederland werkt Samsung zelf op pr-vlak samen met onder meer HvdM en niet met Baas. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in