Harman Kardon en JBL van HPB naar Baas voor pr

De audiomerken werken sinds april samen met Baas, dat onder andere de communicatie naar media verzorgt.

JBL verandert merkbeleving op alle e-tail kanalen
This Page Amsterdam

Audiomerken JBL en Harman Kardon werken per april samen met pr-bureau Baas voor pr en contact met media over productaankondigingen en het testen van nieuwe producten. Baas doet ook het contact met influencers. Dat meldt Baas in een e-mail aan media waaronder Adformatie. JBL en Harman Kardon werkten op deze vlakken voorheen samen met HPB, dat eerder Het PR Bureau heette.

Marije Bakker, director pr & communications Emea bij Harman, laat Adformatie desgevraagd weten dat Harman 'vijf jaar erg tevreden heeft samengewerkt met HPB.' Na zo'n periode vond Harman het tijd om de bureausamenwerking te evalueren. Meerdere bureaus zijn onlangs gevraagd om een pitch te leveren, waarna Harman besloten heeft om verder te gaan met Baas. 

Samsung

JBL en Harman Kardon zijn twee merken van het overkoepelende Harman. Harman inclusief onderliggende merken maken op hun beurt onderdeel uit van Samsung. Samsung kocht Harman in 2017 voor acht miljard dollar. In Nederland werkt Samsung zelf op pr-vlak samen met onder meer HvdM en niet met Baas. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie