De bureaugroep Handpicked Agencies (elf bureaus, meer dan 250 medewerkers) start een nieuw label om klanten te helpen met artificiële intelligentie (AI). Onder de bureaunaam Say Hai gaan vier medewerkers eigen klanten en zusterlabels van Handpicked Agencies adviseren over AI-vraagstukken.
Versnelling vraagt om nieuw team
Say Hai gebruikt een zelfontwikkeld AI-platform en kan klanten daarom helpen met verschillende large language models (LLM). Dus bijvoorbeeld die van OpenAI, maar ook die van Meta. Klanten die werken met LLM X en aan de slag gaan met het AI-platform van Say Hai, kunnen volgens het bedrijf met behoud van trainingsdata later overstappen naar LLM Z.
Hans van den Berg is aangetrokken als ondernemer om Say Hai als managing director te leiden. Van den Berg werkt al een jaar samen met Handpicked Agencies op AI-gebied.
Rob Peters, co-founder Handpicked agencies: 'We zagen binnen Handpicked dat AI dusdanig zou gaan versnellen dat een nieuw team met volledige focus op AI noodzakelijk zou zijn om hier met de juiste dedication op in te spelen. Hans is vanuit eerdere samenwerkingen al langer een vriend van de club en na een paar gesprekken besloten we om de krachten te bundelen. De afgelopen twaalf maanden hebben we gebruikt om de propositie te vormen en valideren, nu pakken we vol door!'
Klanten
Say Hai werkte onlangs mee aan de creatie van een door AI gebrouwen bier (klant: Brouwerij Frontaal) en ontwikkelde samen met verschillende muzikanten een nummer voor een heus AI Songfestival. Dat nummer (titel: How will you touch me) won vorige maand de finale. Het label blijft werken voor eigen klanten en gaat ook zusterbureaus van Handpicked Agencies ondersteunen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!