Grutto (voorheen Koopeenkoe.nl en diverse andere sites waar consumenten vlees van koeien, varkens, kippen, herten, kalkoenen en geiten kunnen bestellen) heeft alle online en offline media-activiteiten bij Abovo Media/Maxlead ondergebracht. De samenwerking gaat deze week van start met de eerste tv-campagne van het bedrijf. De commercial moet laten zien hoe Nederland anders en beter om kan gaan met vlees. De tv-campagne wordt verder ondersteund met een grootschalige below-the-line-campagne.
Grutto biedt dieren samen met lokale boeren een goed leven en door consumenten online hun vlees direct bij de boer te laten bestellen, maken ze de keten korter en de verspilling kleiner. Abovo Media/Maxlead bedacht en produceerde de vandaag gelanceerde campagne en deed de inkoop.
Khalil Seyed Mehdi, directeur Grutto: 'Nederlanders willen te veel en te goedkoop vlees eten. Daardoor is er een vleesindustrie ontstaan die te veel broeikasgas uitstoot en ten koste gaat van boeren en dierenwelzijn. Wij willen hier verandering in brengen en zorgen dat we teruggaan naar de natuurlijke manier van vlees produceren. Na onze Duitse (tv-)campagnes willen we Nederland laten zien dat iedereen heel gemakkelijk kan bijdragen aan een natuurlijke, gezonde en verspillingsvrije vleessector.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!