Globrands sluit zich aan bij United Playgrounds

Het bureau behoudt zijn eigen naam en 'onafhankelijke positie' in de markt. 

United Playgrounds en Globrands slaan handen ineen

Het bureau in 'naamgeving en verbal branding' Globrands sluit zich aan bij United Playgrounds. Samen met de bureaus LiveWall, Wave, 100% Email en Verve moet Globrands bijdragen aan het realiseren van de internationale ambities van de groep. 

Als voorzitter en co-founder van het Global Naming Netwerk in veertien landen, behoudt Globrands zijn eigen naam en onafhankelijke positie in de markt. 

United Playgrounds lanceerde onlangs een nieuwe, internationale propositie 'Playground for the remarkable'. In lijn met de nieuwe strategie zal United Playgrounds dit jaar de eerste stappen naar het buitenland zetten. Met Globrands als nieuwste toevoeging, versterkt de groep naar eigen zeggen zijn expertise op het gebied van strategie, naming en verbal branding. 

Mike Dijkstra, oprichter en ceo Globrands: ‘Door de aansluiting bij United Playgrounds wordt onze reikwijdte vergroot, terwijl wij hen helpen hun aanbod nog vollediger te maken. Binnen de grote branding-trajecten van de groep en de impact daarvan mag immers niets aan het toeval worden overgelaten.’

Diederik Breijer, founder en ceo United Playgrounds: 'In een wereld waar dynamische merken constant op zoek zijn naar hun essentie en unieke plek, is een skill set die aan de basis staat van (nieuwe) merken, merkportfolio management en positionering gewild. Globrands heeft bewezen dit tot in de puntjes te beheersen en is niet voor niets al vele jaren de veelgevraagd adviseur voor velen in de markt. Door samen te gaan, kunnen we meer diepte geven aan onze diensten en onze groei versnellen.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie