Fujitsu en Nikon kiezen voor Dept

Het internationale bureau moet beide bedrijven helpen de digitale business te versnellen.

Fujitsu en Nikon kiezen voor Dept
Dept

Digital agency Dept heeft de pitches gewonnen voor de accounts van Fujitsu en Nikon. Samen met Dept willen de bedrijven hun digitale business versnellen.

Dept maakt bekend dat Fujitsu, het wereldwijde informatie- en communicatie technologiebedrijf, Dept heeft aangesteld als transformatiepartner na een pitch voor het centrale team van Fujitsu in Japan. Volgens het bureau is er voor Dept gekozen vanwege de uitgebreide ervaring die het heeft in het ontwikkelen van bedrijfssystemen en het opschalen van contentmanagement voor grote merken als Mizuno, Sony en Panasonic. 

Digitale landschap

Verder laat Dept weten dat de producent van optische en elektronische apparatuur, Nikon Europe, ook voor Dept heeft gekozen na een uitvoerig pitchproces. Dept zegt ondersteuning te bieden bij de Europese digitale transformatie van de organisatie. De reikwijdte van het internationale bureau moet zich uitstrekken over alle elementen van het digitale landschap van Nikon Europe. 

Focus

Brian Robinson, managing director UK bij Dept zegt over de nieuwe klanten: ‘Om deze bedrijven te mogen verwelkomen is een hele positieve start van het jaar voor Dept. Door zich te focussen op het verenigen van creativiteit, technologie en data, gaan deze wereldleidende merken hun digitale business versnellen.’ 

Lees ook: Prorail transformeert digitaal en stelt Dept aan als mediapartner

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie