De European Para Championships (EPC) heeft er na een competitieve pitch voor gekozen om samen te werken met Ogilvy Social.Lab Amsterdam. De partijen werken samen in de aanloop naar de allereerste editie van het kampioenschap dat in de zomer van 2023 in Rotterdam plaatsvindt.
Het bureau meldt in een bericht dat het de strategie, branding en creatieve uitvoering voor EPC op zich zal nemen. De campagne voor EPC zal volgens Ogilvy Team TOC, de initiatiefnemer en eigenaar van EPC, ondersteunen bij de ontwikkeling en uitvoering van de campagne. ‘De ambitie is om het draagvlak voor alle sporten te vergroten en daarmee voor de komende jaren te zorgen voor een toename van supporters, kijkers en sporters. Door het creëren van een wereldwijde standaard met deze campagne en de EPC, hoopt Team TOC mensen van allerlei achtergronden te inspireren en te laten geloven in kansen in plaats van beperkingen en – mét of zonder handicap – te sporten en te bewegen.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!