De kwartaalwinnaars van het tweede kwartaal voor de Ster Gouden Loeki 2022 zijn bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel nieuwe tv-commercials gezien, beoordeeld en uiteindelijk, gekozen. Hieronder de Q2-kanshebbers voor de felbegeerde prijs.
Albert Heijn en TBWA\Neboko met de 'Zin in een kleurrijk Pasen met de bloementuintjes'
Bol.com en Dept met 'De winkel van bezorgd wanneer het jou uitkomt'
Bol.com en Dept met 'De winkel van je huis even helemaal anders'
CliniClowns Nederland en Sander van de Vlasakker & LegHetVast met 'Geef voor de lach die doet leven'
Hema en DDB Unlimited met 'Kwaliteit'
KPN en DentsuAchtung met 'KPN Glasvezel'
Kruidvat en DDB Unlimited/Eigen Fabrikaat met 'De leukste moederdaghints'
KWF en Boris Creative met 'Voor het leven'
Nationale Nederlanden en DentsuAchtung met 'Kom maar op met het leven'
Volkswagen en DentsuAchtung met 'Nieuwe Volkswagen'
Alles over de Gouden Loeki is hier te lezen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!