Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de winnaars van de Gouden Loeki 2022, tweede kwartaal

Onderstaande 10 commercials zijn door een jury als beste gekozen. DentsuAchtung is met drie commercials aanvoerder van de lijst.
Gouden Loeki
Gouden Loeki

De kwartaalwinnaars van het tweede kwartaal voor de Ster Gouden Loeki 2022 zijn bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel nieuwe tv-commercials gezien, beoordeeld en uiteindelijk, gekozen. Hieronder de Q2-kanshebbers voor de felbegeerde prijs. 

related partner content for mobile comes here

Albert Heijn en TBWA\Neboko met de 'Zin in een kleurrijk Pasen met de bloementuintjes'

Bol.com en Dept met 'De winkel van bezorgd wanneer het jou uitkomt'

Bol.com en Dept met 'De winkel van je huis even helemaal anders'

CliniClowns Nederland en Sander van de Vlasakker & LegHetVast met 'Geef voor de lach die doet leven'

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Hema en DDB Unlimited met 'Kwaliteit' 

KPN en DentsuAchtung met 'KPN Glasvezel'

Kruidvat en DDB Unlimited/Eigen Fabrikaat met 'De leukste moederdaghints'

KWF en Boris Creative met 'Voor het leven'

Nationale Nederlanden en DentsuAchtung met 'Kom maar op met het leven'

Volkswagen en DentsuAchtung met 'Nieuwe Volkswagen'

Alles over de Gouden Loeki is hier te lezen. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in