Overslaan en naar de inhoud gaan

Ticketswap kiest Omnicom Media Group voor wereldwijde marketing

De twee partijen gaan een wereldwijde samenwerking aan om de groei van het ticketplatform te versnellen.
123
© 123RF
123
© 123RF

Ticketswap - een Nederlands platform waarop consumenten gekochte tickets voor evenementen kunnen doorverkopen - gaat een wereldwijde samenwerking aan met Omnicom Media Group. De bureaugroep gaat de offline marketingactiviteiten van Ticketswap verzorgen en fungeren als adviseur en sparringpartner voor het inhouse digitale team van Ticketswap dat verantwoordelijk is voor online marketing in 36 landen. Ticketswap kiest voor Omnicom Media Group na wat het een intensief pitchtraject noemt.

related partner content for mobile comes here

Reacties

'We zijn ontzettend blij en trots dat we Ticketswap kunnen helpen bij het versnellen van hun global business. De ambitie, de cultuur en het team zijn ongelofelijk inspirerend en we zien er dan ook naar uit intensief te kunnen gaan samenwerken', zegt Patrick Molleman als ceo van Omnicom Media Group Nederland.

Ook Simon Aurik, cmo van Ticketswap, kijkt uit naar de samenwerking. 'Samen met Omnicom willen wij de positie van TicketSwap verder versterken in de verschillende landen. Wij hebben een ijzersterke waardepropositie die wij in de bestaande en nieuwe markten verder willen uitbouwen. Omnicom heeft aangetoond dat zij onze kansen, maar ook de uitdagingen begrijpen en hoe zij ons daarbij kunnen ondersteunen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in