Dentsu heeft de pitch van Figo Pet Insurance gewonnen. Het bureau gaat Figo in Nederland, België en Duitsland ondersteunen met een breed scala aan diensten, waaronder SEA, SEO, social media marketing, data-analyse, en customer experience management. De focus ligt op het realiseren van sterke groei in klantenaantallen en het vergroten van de awareness voor dierenverzekeringen.
Honden speelden rol bij de pitch
Samantha Bakker, teamlead digital marketing bij Figo: ‘We waren op zoek naar een mediabureau dat ons gaat helpen om gezamenlijk onze ambitieuze groeidoelstellingen in Europa te realiseren. Dentsu overtuigde ons met een geïntegreerde aanpak, waarbij de kracht van data, customer experience en creatieve content centraal stond.’
Michael Willems, managing director Media bij dentsu Benelux: ‘Deze pitch was ons op het lijf geschreven. Niet alleen vanwege onze expertise in digital marketing, maar ook door de gedeelde liefde voor huisdieren die duidelijk voelbaar was tijdens het hele proces.’
Bij de pitch speelden zelfs honden een belangrijke rol. Zo nam Figo de eigen 'office dog' Jibbe mee naar de eerste meeting en tijdens de tweede pitchpresentatie was de 'office dog' Toni van dentsu ook van de partij. 'Deze samenwerking bewijst dat een persoonlijke aanpak en het realiseren van een unieke band tussen adverteerder en bureau essentieel zijn in de huidige zakelijke wereld', voegt Mark Rijsdijk, director of operations en hondeneigenaar, toe.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!