Er zal 600 kilometer gefietst worden in vier dagen met als bestemming: Kopenhagen.
De sponsorgelden die wij ophalen tijdens de Route To Good worden ingezet om activiteiten te organiseren samen met het Ouderenfonds. Voorgaande jaren is het ingezamelde geld gedoneerd, maar dit jaar zijn DAN werknemers ook na de Route to Good betrokken bij deze activiteiten. Dit is een onderdeel van het DAN Corporate Social Responsibility (CSR) beleid dat onder leiding van het Ambassador Team is opgezet. Het thema in 2018 en 2019 is 'Digital Inclusion'.
Erik de Winter vanuit het Ambassador Team en organisatie Route To Good: ‘’De snelle, digitale wereld biedt veel mogelijkheden om gemakkelijk contacten te onderhouden maar uiteindelijke heeft iedereen behoefte aan menselijk contact. Juist ouderen, met een te klein (digitaal) netwerk, willen wij een steuntje in de rug geven. Dit doen we door geld in te zamelen, zodat het Ouderenfonds activiteiten kan opzetten om ouderen in contact te brengen met anderen. Het is een doel dat ons recht in het hart raakt. Hier fietsen we graag een blokje voor om.’’
Namens de deelnemers wil ik iedereen bedanken voor de genereuze bedragen die tot nog toe gestort zijn….maar we zijn er nog niet!
Iedere deelnemer van de Route To Good wordt verwacht minstens €400,- op te halen.
Bij deze dan ook het verzoek aan iedereen om een kijkje te nemen op de sponsorpagina’s van de deelnemers – hoe meer wij ophalen, des te groter de impact zal zijn van DAN NL op het ‘digitaal betrekken’ van senioren in de samenleving.
Partners tijdens deze Route to Good zijn:
BrandDeli, Sanoma en Power2sports
BrandDeli is een mediabedrijf dat verantwoordelijk is voor de reclameverkoop en brand partnerships oplossingen voor de lineaire en digitale TV-merken en online platformen. Sanoma is een media- en educatiebedrijf dat informatie en entertainment verzorgt voor miljoenen mensen in een groot aantal Europese landen. Power2Sports.nl biedt alles voor sporters op het gebied van sportvoeding en staat voor kwalitatieve sportvoeding, zij steunen de fietsers met sportvoeding voor onderweg.
Over Het National Ouderenfonds
Het Nationaal Ouderenfonds zet zich in voor ouderen in Nederland. Ouderen doen bij de diensten en activiteiten van het fonds sociale contacten op zodat ze zich minder alleen voelen, en het Ouderenfonds zorgt dat ze zichzelf beter kunnen redden. Tijdens de start van de Route To Good op 29 juni zijn er ouderen uit de omgeving aanwezig om de rijders succes te wensen en uit te zwaaien.
Dit jaar is het vierde jaar op rij dat medewerkers van Dentsu Aegis Network voor het goede doel op de fiets stappen. Eerder fietsten de rijders van Amsterdam naar Parijs, Londen en Brussel voor Beatbatten en Energy4all.
Klik hier om de sponsorpagina’s te bezoeken:
https://acties.ouderenfonds.nl/team/route-2-good-2018
Dentsu Aegis Network
We helpen klanten relaties op te bouwen met de doelgroep door efficiënte inzet van data, media, creatie en technologie. De bureaus: Carat, Vizeum, iProspect, Amplifi, Amnet, Posterscope, Isobar, ACHTUNG!mcgarrybowen, The Story Lab en DAN DNA, werken samen aan de beste geïntegreerde merk-, media- en digitale communicatieoplossingen. Dit doen we voor lokale én internationale klanten. Met een gespecialiseerd aanbod dat alle aspecten van het digitale spectrum beslaat, is Dentsu Aegis Network de nummer 1 in digital in Nederland.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!