De’Longhi brengt zijn media-account onder bij Mediaplus, onderdeel van de Nederlandse tak van de Serviceplan Group. Het House of Communication, waarin de diensten van de groep gebundeld worden, begon eerder dit jaar als een samensmelting van Serviceplan, Mediaplus en Mediaxplain.
Het gaat hierbij om het gehele EMEA-media-account dat na een uitgebreid selectieproces werd toegekend. Het gaat in totaal om dertig markten, waaronder Nederland, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Italië, Spanje en Rusland, evenals het Midden-Oosten.
Onder aanvoering van de Duitse Serviceplan Group legt House of Communication zich toe op de lokale strategie, planning en inkoop voor de Italiaanse fabrikant. De’Longhi kiest hiermee voor de geïntegreerde aanpak van media en creatie waar Serviceplan Group voor staat.
Naast De’Longhi draait dit nieuwe account ook om de merken Kenwood en Braun Household van het bedrijf. De afgelopen periode liepen er in Nederland al meerdere campagnes voor de verschillende merken.
Komende maand komen er nog twee campagnes voor De’Longhi aan, gericht op de espressomachines van het merk.
Het account zat in Nederland sinds 2017 bij Stroom (Candid).
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!