Dekker (ex-Code d’Azur), Nooitgedagt (ex-Coolblue) en Maessen (ex-ING) starten New Era Consultancy

Het drietal vindt dat de meeste customer journey’s wel erg op elkaar lijken. ‘Je moet merk en CX met elkaar verenigen.’

New Era Consultancy

Alewijn Dekker (voorheen managing director bij bekende bureaus als Code d’Azur, J.Walter Thompson en Duval Guillaume, links op de foto), Eva Nooitgedagt (ex-brand director bij Coolblue) en Rogier Maessen (ex-cx-specialist bij ING) starten adviesbureau New Era Consultancy.

Het drietal stelt vast dat organisaties en merken het belang van branding uit het oog verloren zijn en dat het leeuwendeel dezelfde customer journey’s optimaliseert. New Era Consultancy: ‘Met dezelfde specialisten, op basis van dezelfde data. Hierdoor ervaren klanten geen verschil meer.’ Het nieuwe bureau denkt hier verandering in te kunnen brengen door merk en customer experience met elkaar te verenigen. Dekker: ‘Het bieden van een unieke, branded customer experience is de enige manier om je als bedrijf echt te onderscheiden.’ Het ultieme voorbeeld? ‘Coolblue.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie