De Huidkliniek kiest voor Mensch
In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer
Na een korte bureauoriëntatie heeft De Huidkliniek Mensch Creative Agency ingeschakeld voor het ontwikkelen van een internal en employer branding concept.
De Huidkliniek (voorheen Derma2Care), opgericht in 2003 is een snelgroeiende keten van gespecialiseerde klinieken met inmiddels 12 zelfstandige vestigingen. Dit aantal zal in de komende jaren verdubbelen.
Jan Willem des Tombe (De Huidkliniek): ‘Om onze groeiplannen waar te maken, zijn we op zoek naar een serieus aantal gekwalificeerde huidtherapeuten. De frisse aanpak van Mensch, gecombineerd met hun concrete ervaring, sprak ons aan.’
Jack de Graaff (Mensch): ‘Een mooie opdracht. Een groeiende onderneming, vol energie, door mensen, voor mensen’.
In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid