Creative Cosmetics gaat zonder pitch samenwerken met onlinemarketingbureau Maxlead. Aanbevelingen uit het netwerk, een goed voorstel en een klik tijdens het kennismakingsgesprek waren voor de webshop die make-up en verzorging biedt, aanleiding om te kiezen voor het bureau uit Oegstgeest.
Als strategisch onlinemarketingpartner gaat Maxlead Creative Cosmetics begeleiden bij de uitbreiding naar marketplaces en wordt het verantwoordelijk voor alle overige zoekmachineactiviteiten (paid en organisch) van het bedrijf.
Manouk van Dalm, Operations Manager bij Creative Cosmetics: 'Vanzelfsprekend willen wij daar zijn waar onze doelgroep zich bevindt en daarin spelen marketplaces een belangrijke rol. Door onze productdata te combineren met de expertise van Maxlead kunnen we onze performance op marketplaces optimaliseren. Ons doel is dat al deze platformen zorgen voor meer bereik en zichtbaarheid. Steeds vaker zijn marketplaces het startpunt van de zoektocht naar een product.'
Carlijn de Graef, new business en strategie Maxlead: 'Het veranderend zoekgedrag van consumenten heeft een duidelijke impact op de customer journey van het bedrijf. Het feit dat onlinemarketingkanalen zijn verschoven naar een meer koopfasegerichte aanpak (lower funnel), vraagt om verdere professionalisering van de inzet van alle ‘below the line’-marketingcommunicatie.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!