CFF Communications gaat samen met Grayling Nederland

Klanten en medewerkers Grayling Nederland gaan over. Grayling-managing director Niels Broekhof wordt director brand communications CFF.

Uneke Dekkers, de md van CFF Communications
CFF

Communicatieadviesbureau CFF Communications, gespecialiseerd in financiële en corporate communicatie, gaat samen met Grayling Nederland. Met de samenvoeging breidt CFF zijn dienstenportfolio uit met merkspecialismen als brand pr, social media en influencer marketing. 

Niels Broekhof, die voorheen aan het hoofd stond van Grayling Nederland, zal als director brand communications verantwoordelijk zijn voor de nieuwe activiteiten. Beide bureaus behoorden al tot dezelfde familie van de Huntsworth Group. CFF Communications telt nu bijna 40 professionals. 

CFF opereerde tot twee jaar geleden nog onder de naam Citigate First Financial. Het bureau stelde begin dit jaar Jan Willem Blok, voormalig hoofd government affairs bij ABN AMRO, aan als director public affairs. Het pallet aan diensten wordt door het samengaan met Grayling nu opnieuw verder uitgebreid.

Uneke Dekkers, managing director van CFF Communications denkt dat de samenvoeging met Grayling inspeelt op de vervagende grenzen tussen de verschillende communicatiedisciplines. Dekkers: 'Als wij met klanten spreken over hun strategie en de interactie hierover met stakeholders, willen zij niet voor iedere doelgroep een andere expert aan tafel.'

Dit betekent volgens Dekkers niet dat CFF meer generalistisch wordt. 'Integendeel: klanten waarderen ons specialisme en daar zullen we in elk van deze deelgebieden op blijven inzetten.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie