Opnieuw heeft Candid overzees toegeslagen. Nadat het in november het Britse merkconsultancybureau Brand Potential overnam, heeft het nu het digitale bureau Positive aan zijn platform toegevoegd.
Julian Reiter, ceo van Positive, treedt toe als partner van het Candid en blijft aan het roer van Positive. Oprichter Tim Miller neemt 'een ambassadeursrol' op zich en zal Positive ondersteunen in de groeiambities in het VK en daarbuiten.
Deze nieuwe uitbreiding is de volgende stap in de ambities van Candid om het platform te internationaliseren.
Specialisten samengebracht
Positive, opgericht in 1994, is een geïntegreerd digital-marketingbureau in West-Londen en heeft meer dan 50 digitale en technologische experts in dienst.
De aanpak van Positive is gebaseerd op 'The Power of Collective Thinking'. Daarbij worden verschillende specialisten, van digitale strategen tot analisten en performance-marketeers, samengebracht om plannen en producten te maken die de verkoopprestaties van opdrachtgevers verbeteren.
Het klantenbestand van Positive omvat o.a. Gordon Ramsay Restaurants, DHL, Northern Trains en Care UK dat actief is in woonzorgvoorzieningen.
Sneller groeien
Het bureau blijft zelfstandig en onder eigen naam opereren. Ceo Julian Reiter hoopt met de partnerbureaus in Candid sneller te kunnen groeien ‘door onze klanten een bredere en meer diepgaande dienstverlening aan te bieden’.
Rudiger Wanck, ceo van Candid, zegt dat de overname van Positive de digitale ambities van Candid weergeeft en ‘onze internationale groeiambitie in het Verenigd Koninkrijk’.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!