Overslaan en naar de inhoud gaan

Born05, Glasnost en IM Lounge aan de slag voor techmerk Easee

Het Noorse merk Easee heeft de Nederlandse Ace-labels Born05, Glasnost en IM Lounge geselecteerd als bureaus.
aesee
aesee

Ace agencies Born05, Glasnost en IM Lounge gaan per direct aan de slag voor het Noorse merk Easee, producent van laadrobots voor elektrische voertuigen. De bureaus werken gezamenlijk aan een merkcampagne die van het merk Easee een begrip moet maken in de Benelux.

related partner content for mobile comes here

De visie van Easee is ‘shaping the future of electricity’. Het eerste product is de Easee lader voor thuis én zakelijk gebruik. Easee heeft hiermee als doel de transformatie naar elektrisch rijden te versnellen. De campagne die wordt neergezet richt zich ook op het informeren over ‘laden’ in het algemeen.

Born05 neemt de lead in de ontwikkeling van de campagne die in het eerste kwartaal wordt uitgerold. Glasnost neemt de verantwoordelijkheid voor de bijbehorende PR-strategie en media performance agency IM Lounge verzorgt de mediastrategie en inkoop van de internationale campagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in