Na een 'grondig en intensief' pitchtraject heeft Samsung besloten om met Blauw Gras in zee te gaan. Naar verluid waren er zes partijen in de race tijdens het selectietraject dat volledig digitaal verliep door de uitbraak van covid-19. De afgelopen jaren maakte Boomerang de social campagnes van Samsung.
Blauw Gras is sinds deze maand verantwoordelijk voor alle social media-activiteiten, wat onder meer creatie en productie van content en het maken van campagnes en activaties van Samsung in Nederland en België omvat.
De samenwerking is inmiddels begonnen met social content rondom het Unpacked evenement. Daar heeft Samsung onder andere de nieuwe Galaxy Note20, Galaxy Tab S7, Galaxy Buds Live en Galaxy Watch3 gelanceerd.
Het pitchproces liep volgens Erik Wiese, co-founder van Blauw Gras wel anders dan anders omdat de volledige pitch digitaal verliep en er geen fysieke presentatie plaatsvond. 'Gelukkig is het ons gelukt om de juiste energie over te brengen.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!