The Best Social breidt managementteam uit

Het bureau hoopt hiermee 'meer internationale groei, innovatie en maatschappelijke impact’ te verwezenlijken.

V.l.n.r.: Diederik Broekhuizen, Marloes Leeuw, Bram Euser, Pascal van Eijndhoven, Sanne Tiemissen & Silvie Römelingh

Het managementteam van The Best Social is versterkt en uitgebreid. Het social mediabureau, dat opereert vanuit Amsterdam en Berlijn en ook bekend is als organisator van The Best Social Awards, wil inzetten op ‘meer internationale groei, innovatie en maatschappelijke impact’.

Marloes Leeuw gaat aan de slag als creative director bij The Best Social, ze was eerder werkzaam als online coördinator bij AvroTros en Eurovisie Songfestival. Diederik Broekhuizen (ceo) over haar aanstelling: 'Marloes brengt een bak ervaring, mediakennis, visie en maatschappelijk bewustzijn met zich mee, waarmee we de wereld kunnen veroveren.'

Bram Euser (ex-Fox Sports en KNVB) is de nieuwe manager van contentplatform The Best Social Media en Silvie Römelingh (ex-Swapfiets) treedt in dienst als HR manager. Pascal van Eijndhoven, die al langer werkt voor The Best Social, gaat zich als general manager focussen op 'het algemene en commerciële management' binnen het bedrijf. Sanne Tiemissen (ex-ID&T en Q-dance) wordt manager van de Studio & Events-tak binnen The Best Social.

Opdrachtgevers van The Best Social zijn onder meer Heinz en Kwekkeboom. De uitreiking van de negende editie van de Best Social Awards, 'de belangrijkste social media-prijzen van Nederland', vindt op woensdag 25 mei plaats.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie