Treatwell, het Nederlandse boekingsplatform voor hair en beauty, heeft na een bureauoriëntatie Glasnost in de arm genomen om de naamsbekendheid via campagnes, activaties en PR te vergroten.
‘Glasnost kwam naar voren als het meest geschikte bureau, gezien de ervaring in het ontwikkelen van PR-strategieën en big ideas in deze sector’ , zegt Rinke Adema, Communications Manager Benelux Treatwell.
Treatwell is in 2014 gestart in Amsterdam geeft als platform ‘lokale salons online zichtbaarheid’ en consumenten de mogelijkheid eenvoudig behandelingen bij hen in de buurt te boeken. Dat varieert van kapsalons en nagelstudios tot massagesalons en schoonheidsspecialisten. Het opereert in 12 Europese landen, telt ruim 500 werknemers Treatwell en meer dan 20.000 aangesloten salons.
Het platform wil verder groeien in Nederland en meer lokale ondernemers aan zich binden onder andere door een grotere zichtbaarheid in de media.
Glasnost wordt ingezet voor alle PR werkzaamheden binnen Nederland, waaronder het opzetten van brand campagnes, activaties en traditionele PR.
Wouter Glaser, oprichter en managing director bij Glasnost noemt het ‘transformeren van de sector’ waarin een bedrijf opereert nauw aansluiten bij het gedachtegoed van zijn bureau. ‘Wij zijn altijd bezig met het vinden van nieuwe innovatieve en creatieve manieren om verhalen tot leven te brengen. Het is heel mooi als een klant je juist daarom kiest.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!