Overslaan en naar de inhoud gaan

Beau van Erven Dorens speelt hoofdrol in campagne van eigen bureau

Het betreft een campagne voor koopjesplatform Social Deal, ontwikkeld door bureau Bald Jackal.
social deal
Van Erven Dorens stort zich in een raket speciaal voor Social Deal.
social deal
Van Erven Dorens stort zich in een raket speciaal voor Social Deal.

Beau van Erven Dorens is de spil in een nieuwe 360-campagne van online aanbiedingenplatform Social Deal. De campagne is ontwikkeld door Bald Jackal, het reclamebureau van Van Erven Dorens en Jeroen Klinkers. 

related partner content for mobile comes here

De campagne wordt breed uitgerold: op televisie, radio, online video en outdoor. In de tv-commercial is Van Erven Dorens te zien zoals we 'm kennen: als waaghals, waarbij alles nét niet geheel volgens plan verloopt. Hij stort zich in allerijl in een raket om zodoende in de 'o' van Social Deal te geraken. 'Deals die je niet mag missen', wil het koopjesplatform maar zeggen. 

Bij de totstandkoming van de campagne is ook Edward Bardoul betrokken, hij staat het jonge bureau sinds vorig jaar bij als creative director. De spot is geregisseerd door Yani, de productie staat op naam van Marije de Graaff. Social Deal heeft Van Erven Dorens in eerste instantie benaderd voor de samenwerking, die vervolgens heeft voorgesteld of hij met Bald Jackal het campagneconcept mocht bedenken en uitwerken. 

Scarlet

Beau van Erven Dorens (53) is sinds tijden weer eens te zien in een reclamespotje. In 2005 schitterde de BN'er in zijn onderbroek ('Laat je niet uitkleden') in de veelbesproken reclamecampagne van telecombedrijf Scarlet, waarvoor hij onder meer een Loden Leeuw 'toebedeeld' kreeg. Meer recent, in 2019, was de knuffelkakker het gezicht in de kerstcommercial van Lidl. 

Het reclamebureau Bald Jackal (niet te verwarren met Kale Jakhals, het televisieproductiebedrijf van Van Erven Dorens) bestaat sinds 2022. Het bureau werkt naast Social Deal voor merken als Douwe Egberts, Pickwick en Vluchtelingenwerk Nederland. De propositie luidt 'menselijk en lichtvoetig werk maken voor merken'. 

Credits:
ECD: Edward Bardoul
Head of production: Jeroen Klinkers 
Concept: Bies Vermeulen, Sebastiaan Kenter, Edward Bardoul
Copy: Bies Vermeulen, Edward Bardoul
Art direction: Edward Bardoul
RTV- en executive producer: Marije de Graaff
Regie en fotografie: Yani
DOP: Tom Erisman
Art department: Roland Mylanus
Gaffer: Willem van den Eerden
Kostuum en Styling: Maartje Wevers
Editor: Thomas Schenk
Online: Jos Wabeke: Brandspanking: 
Grading: Roman Strijbos: Het Kleurlokaal
Sound & music: Earforce
Casting: John Doornik, Multa Casting
Eindverantwoordelijk bij Social Deal : Bart Oosterholt & Rens van den Berg

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in