Asics kiest voor HPB. Het PR Bureau moet verder bouwen aan het Japanse sportmerk om merkvoorkeur te verbeteren en tot leven te brengen waar het merk voor staat: A Sound Mind in a Sound Body, ofwel Anima Sana in Corpore Sano (ASICS). De samenwerking is gericht op corporate, brand en product PR en campagnes rondom running, tennis en hockey in de Benelux.
Zelfde visie
Caroline Fisher, Communications Director bij Asics EMEA: ‘HPB heeft ons tijdens de pitch verrast met een PR strategie en aanpak, die exact op één lijn ligt met onze visie; het voordeel van sport en bewegen gaat verder dan het lichaam, het ondersteunt een positief geestelijk welzijn.‘
Jacqueline Bosselaar, oprichter, ceo en strateeg bij HPB: ‘We zijn trots dat wij voor dit sterke merk met een authentieke focus op technologie én een gezond lichaam en geest aan de slag mogen.'
Lees ook: Het PR Bureau verandert zijn naam in HPB
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!