Overslaan en naar de inhoud gaan

Amp.Amsterdam wordt partner van Nederlandse Loterij

Het sonic branding bureau gaat de merken van de kansspelorganisatie strategisch verder uitbouwen op het gebied van muziek & audio.
Amp.Amsterdam wordt partner van Nederlandse Loterij 
Amp.Amsterdam wordt partner van Nederlandse Loterij 
© Amp.Amsterdam
Amp.Amsterdam wordt partner van Nederlandse Loterij 
Amp.Amsterdam wordt partner van Nederlandse Loterij 
© Amp.Amsterdam

Amp.Amsterdam wordt vaste partner van Nederlandse Loterij. Het sonic branding bureau gaat de kansspelorganisatie, onder andere bekend van Staatsloterij, Lotto, Krasloten & Toto, ondersteunen, adviseren en begeleiden op het gebied van muziek en audio. 

related partner content for mobile comes here

'Toon gezet voor de toekomst'

Dries Poels, head of marketing Nederlandse Loterij zegt dat de samenwerking alles te maken heeft met aankomende innovaties binnen het domein van audio en spraakbesturing: ‘Die innovaties hebben ook impact op de klantreis van onze spelmerken. Voor Nederlandse Loterij is sonic branding essentieel om de identiteit van onze merken in die klantreis verder te verstevigen.’ 

Joost Haartsen, founder & managing director Amp.Amsterdam voegt daaraan toe: ‘In 2020 hebben wij het nieuwe geluid van Lotto mogen ontwikkelen en hebben daarmee de toon gezet voor de toekomst. We gaan nu verder met het strategisch uitbouwen van Nederlandse Loterij haar merken op het gebied van muziek & audio.’

Lees ook: 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in