Alfred versterkt team met 3 senior creatieven

De creatieve vloer van Alfred bestaat nu uit zeventien mensen. Ook presenteert het reclamebureau een nieuwe Allianz Direct-campagne.

V.l.n.r. Albert Vegers, Thomas Overweg, Tim Visser

Reclamebureau Alfred breidt zijn creatieve vloer uit met de komst van drie nieuwe senior creatives. Tim Visser en Thomas Overweg zijn gestart als senior creative team, Albert Vegers is de nieuwe art director van het Amsterdamse bureau.

Extra handen nodig

'Het afgelopen jaar hebben we een mooie groei doorgemaakt door het aantrekken van nieuwe klanten en meer werk voor bestaande klanten. Dan heb je wel wat extra handen nodig op senior niveau. Met deze drie nieuwe aanwinsten hebben we nu maar liefst zeventien creatieven in het team.'

Creatief duo Tim Visser en Thomas Overweg is de afgelopen vijftien jaar werkzaam geweest bij DDB, Lemz, FHV en meest recent The Odd Monks. Art director Albert Vegers deed ervaring op bij JWT, Selmore, McCann en Havas Lemz.

Alfred werkt voor opdrachtgevers als Affligem, Amstel en Allianz Direct. Voor die laatste kwam eerder deze week de 'No problem'-campagne uit, bekijk 'm hieronder:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie