Het team van het Amsterdamse &.agency, een data driven storytelling agency dat influencer marketing, branded content en PR combineert, is recent uitgebreid. Martijn Brons, Michelle Sprenkels, Blanca Vinke en Caroline Krouwel zijn nu samen met het huidige team verantwoordelijk voor klanten als L’Oréal, Shiseido, Discovery+, Body&Fit en Praxis.
Groei en ambitie
Oprichters van &.agency, Britt Hogenhuis en Sophie van der Schaft, geven te kennen dat het bureau in korte tijd explosief is gegroeid. Van der Schaft: ‘Deze uitbreiding van ons team past bij onze groei en de ambities die we hebben. De nieuwe mensen zijn stuk voor stuk bevlogen en ambitieus met serieuze people skills. Dankzij de ervaring die ze inbrengen gaan we voor een nog creatiever, origineler en overtuigender geluid, waardoor we ons bureau naar een nog hoger niveau tillen.’
De nieuwe posities
Brons is gestart als strategy & new business manager en was voorheen manager content & brand partnerships bij televisiezender Xite waar hij later als brand marketing manager was. Sprenkels vervult nu de rol van senior PR manager. Hiervoor werkte ze bij IMA en Mooi PR. Vinke was al betrokken bij &.agency en maakt nu de stap naar senior project manager. Voordat Vinke bij &.agency aan de slag ging was zij evenals Sprenkels en Krouwel werkzaam bij onder andere IMA. Krouwel wordt internal process & people manager en krijgt de opdracht om de stroom aan nieuwe mensen in goede banen te leiden.
Lees ook: 10 inspirerende voorbeelden van influencers die transparant zijn over reclame
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!