Creatieven Ingmar Larsen en Sem Voortman hebben het lef om tijdens deze coronacrisis iets volledig nieuws te starten: This Agency. Het duo zegt zich te willen richten op de behoeftes die ze de afgelopen maanden hebben zien ontstaan bij merken. Hierbij wordt volgens de twee heren de focus gelegd op de vraag naar het snijpunt tussen creatieve consultancy en creatief bureau.
Onderscheidende vermogen This Agency
Ingmar Larsen over de aanpak van het nieuwe bureau: ‘We zijn begonnen op een moment dat samenwerken een nieuwe betekenis kreeg voor zowel bureaus als merken: een snelle, efficiënte en persoonlijke aanpak is daarin superbelangrijk. Door deze werkwijze te combineren met een gedurfde aanpak waarbij we de eerlijkheid in merken opzoeken, kunnen we werk maken waar consumenten op zitten te wachten.’
Sem Voortman vertelt wat hen onderscheidt van de rest: ‘Door deels als creatieve consultants en deels als creatief bureau te werken zijn we tot veel in staat. We denken zowel met in-house teams mee over de uitwerking van concepten, maar zetten ook A-Z merkcampagnes neer. We nemen klanten vanaf het eerste moment mee in ons creatieve proces waardoor we sneller kunnen schakelen.’
Het eerste werk van This Agency, een COVID-19 campagne voor Amsterdam in samenwerking met JCDecaux, was afgelopen week te zien in de stad.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!