Het openings-evenement van Adnight vindt om 17.00 uur plaats bij Soho House Amsterdam. Daarna gaan de deuren open van deze vier bureaus.
MediaMonks
18.00 - 23.00 uur, Danzigerbocht 41 (tevens wristband pickup locatie)
Monks in Mokum
Van Mexico City tot aan Moskou, van Mumbai tot aan Melbourne, de Monks zijn nu ook echt gevestigd in Amsterdam. Kom hun fonkelnieuwe kantoor in de Houthavens bezoeken en beleven hoe de Monks eten, bidden en creëren. Ontdek de wereldwijde Monk, ontmoet Monks van elk team en elke tijdzone en wordt onderdeel van de Amsterdamse landing. Er wordt ook eten verzorgd op de nieuwe vestiging in de Houthavens.
Klik hier voor meer details van het Adnight-event van MediaMonks.
CODE D'AZUR
18.00 - 23.00 uur, Oostelijke Handelskade 751 (tevens wristband pickup locatie)
A sneak peek into the digital future
In de digitale wereld, waar snelle verandering de enige constante is, wordt ingegaan op de toekomst van digital met een avondvullend programma: oprichter Nik Nieuwenhuijs spreekt over 'The future of Mixed Reality' en relevante user interfaces, Managing Director Alewijn Dekker presenteert 'The future of a Digital Agency', magician RAMANA voorpelt je persoonlijke digitale toekomst, er is 'The future of Voice' en een Silent Disco met DJ Tifra.
Klik hier voor meer details van het Adnight-event van CODE D'AZUR.
GRRR
18.00 - 23.00 uur, Sint Antoniesbreestraat 16
Meaningful // Meaningless
Een programma met zinvolle en zinloze zaken: Zinloze paintball ‘maak kunst, geen oorlog’, zinvolle muziek door DJ Mink, betekenisloze Karaoke, zinvolle digitale technische helpdesk, zinloos hacken van de GRRR-website (live!), zinvol praten en zinvol bier van Rainbeer. Creative Director Rolf Coppens spreekt over 'How digital design will save the world', Arno van Herwijnen (oprichter Rainbeer) presenteert 'Can beer save the world?' en Technical Director David Spreekmeester spreekt over 'What the hack is going on in tech?'.
Klik hier voor meer details van het Adnight-event van GRRR.
Dept
18.00 - 23.00 uur, Generaal Vetterstraat 66
Dept's Digital Circus
Met onder andere 'Nerf Shy Shoutout & The Super Selfie Ring of Fire' en Executive Creative Director René Verbong die spreekt over hoe je je merk succesvol kan balanceren op het dunne touw van de digitale realiteit - en zorgen dat het opvalt. Creative Operations Director Ana Mendez presenteert over cultuur: grote bureaus staan bekend om hun ego-gedreven cultuur, maar het zijn vaak juist ook aantrekkelijke plekken die voor iedereen werken. De avond wordt afgesloten met 'Twerling Tunes behind the Wheels of Death'.
Klik hier voor meer details van het Adnight-event van Dept /
Kaarten en programma
Kaarten zijn verkrijgbaar via www.adnight.nl. Daar staat ook het volledige programma met 50 deelnemende bureaus en ruim 100 presentaties, workshops en activiteiten.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!