Hogeschool Van Hall Larenstein heeft na een Europese aanbesteding Abovo Media/Maxlead gekozen als nieuwe mediapartner. Het mediabureau wordt daarmee de komende jaren verantwoordelijk voor de mediastrategie, -inkoop en -planning van alle on- en offline media-activiteiten van de hogeschool.
Gedurende de aanbesteding viel Hogeschool Van Hall Larenstein met name voor de creatieve impact in combinatie met een sterk strategisch fundament van Abovo Media/Maxlead om de naamsbekendheid en zichtbaarheid van de hogeschool te vergroten, zegt communicatie-adviseur Lonneke Bisselink. Zo had Abovo Media/Maxlead met uitgebreide analyses de belangrijkste doelgroepen, landen, verkeersbronnen en devices in kaart gebracht, plus de content en de communicatiekanalen waarmee de (inter)nationale doelgroep het meest effectief en efficiënt bereikt kan worden.
Internationale wervingscampagne
De langdurige samenwerking is officieel van start gegaan met een online campagne voor het werven van (inter)nationale inschrijvingen voor de aankomende (online) open dagen. Michel Schipper, account director Abovo Media/Maxlead: 'Hogeschool Van Hall Larenstein is een internationale hogeschool met een navenante studieomgeving. Onze strategie sluit hier op aan. De eerste campagne, die een focus heeft op SEA en social media, wordt uitgezet in negen verschillende landen waaronder Duitsland, Roemenië, Ierland, Vietnam en Portugal.'
Lees ook: Willem-Albert Bol ceo Abovo-Maxlead
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!