Overslaan en naar de inhoud gaan

180 breidt internationaal model uit en trekt Pol Hoenderboom en Marc Leurs aan

Global ceo Sander Volten over deze stap en de The world as it could be propositie.
180
Vlnr: Sander Volten, Pol Hoenderboom en Marc Leurs
180
Vlnr: Sander Volten, Pol Hoenderboom en Marc Leurs

Creatief bureau 180 breidt uit met nieuwe kantoren in de Verenigde Staten (180 New York) en in het Midden-Oosten (180 MENA) naast de bestaande kantoren in Amsterdam en Los Angeles. Met deze stappen bouwt 180 aan een internationaal ecosysteem en komt het met een eigen data insight platform (BIOS).

Marc Leurs maakt de overstap van TBWA\Neboko en wordt strategy director. Pol Hoenderboom wordt executive creative director. Hij was de afgelopen vijf jaar actief bij BBDO in New York, onder meer als SVP creative director.

Sander Volten wordt de Global CEO van 180.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in