Premium

18 Nederlandse finalisten bij Sabre Awards 2021, 4 nominaties Coebergh PR

Finalisten gekozen uit ruim 2000 inzendingen.

Voor de Sabre Awards, een van de meest gerenommeerde internationale PR-prijzen wereldwijd, zijn de finalisten bekendgemaakt. 17 Nederlandse cases zijn genomineerd, precies evenveel als vorig jaar. Het aantal inschrijvingen was wel wat lager, met in totaal 2000 cases tegenover 2400 in 2020.

De Sabre Awards gaan naar de beste branding-, reputatie en engagement-campagnes in Europa, Midden-Oosten en Afrika.

Coebergh Communicatie & PR sleepte de meeste Nederlandse nominaties binnen, 4 stuks, de Omnicom PR Group werd 3 keer genomineerd.

De Nederlandse genomineerde organisaties en bureaus met de bijbehorende cases. 

Public Affairs

True Animal Protein Price Coalition - Omnicom PR Group Netherlands
How Logic Seduced The Dutch To Pay More For Their Meat

Employer Branding

Salesforce Nederlanden - Archetype Benelux
Humans of Salesforce: Real people. Authentic stories. Powerful brand ambassadors.

Trade Show

Philips
Re-imagining IFA: Philips virtual press event — Philips

Multicultural Marketing

KFC Netherlands - Coebergh Communicatie & PR
United by the Bucket
 

Automotive

MG Motor Europe - Omnicom PR Group Netherlands, Mayster
Welcome to MG's Virtual Press Launch - 'For you'  

Consumer Products

Hasbro - LVTPR en Contentbureau
Mix It Up! 

Retailers

Rituals Cosmetics - Coebergh Communicatie & PR
House of Rituals

Travel & Tourism

Facebook -  LVTPR, Eventive, ContentBureau, Sjansen Design
Facebook Community City Guide Rotterdam Launch

Professional Service Firms

Randstad Nederland – Bijl PR
Randstad Boost - Boosting the career of 11,000 people during Covid-19 —

Consumer Electronics

Microsoft Surface - Edelman, The Netherlands
#surfaceyourflow

Not-For-Profit Organizations

GewoonMensen - Omnicom PR Group Nederland
Benefiting the power of the common people during the corona pandemic —

NVDV - Edelman, The Netherlands
Experiasis  

Corporate media relations

Postillion Hotels with Coebergh Communicatie & PR
Dealing with Covid-19

Benelux

Nationale-Nederlanden - First Day of Spring
Dutch Dance Quiz

Forteiland Pampus - Coebergh Communicatie & PR
Forteiland Pampus: towards a sustainable, self-sufficient future

Koninklijke Grolsch - HPB, Fitzroy, Wavemaker
Grolsch Live Sessions

McDonald's Netherlands - Hill+Knowlton Strategies en TBWA\Neboko
How McDonald’s paved the way for its peers with the world’s first Covid-19 proof restaurant

Unilevers Unox - Being There en Banka Media
The Dutch New Year’s Dive in times of Covid-19

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie