Reputatie & crisis / MARCH 10, 2016 12:00 IIeX 2016: 3 concrete tips voor innovatie Takeaways uit het congres Insight Innovation Exchange Europe 2016 (IIeX)
Merkstrategie / OCTOBER 2, 2014 13:26 4 trends in mobiel marktonderzoek De laatste ontwikkelingen over mobiel marktonderzoek, verslag van het MRMW congres.
Merkstrategie / NOVEMBER 4, 2013 16:14 Verwachtingen Big Data (te?) hooggespannen De marktonderzoekbranche verandert. Big data wordt vaak gezien als de game changer die deze verandering veroorzaakt. De verwachtingen van…
Reputatie & crisis / OCTOBER 3, 2013 18:18 Beïnvloed de consument en zorg voor hogere conversie Een gemiddelde e-commerce website is blij met een conversie van 2,5% tot 5%. Kijken we naar fysieke winkels, dan zien we conversies die…
Purpose Marketing / AUGUST 12, 2013 16:02 De klant centraal, ook in marktonderzoek Als marktonderzoekers helpen we organisaties om klanten centraal te stellen in hun organisatie. We leveren allerlei inzichten van en over…
Data & Insights / JUNE 13, 2013 07:02 Verhogen van klantwaarde: aan de juiste knoppen draaien Veel bedrijven houden zich op de een of andere manier bezig met het vaststellen van klantwaarde. Maar het bepalen van de klantwaarde is…
Craft / MAY 5, 2013 19:30 Big data, de heilige graal? In de media lezen we de laatste tijd continu lofzangen op Big Data. Reden voor het Molblog Marktonderzoek / Marketing Intelligence kanaal…
Customer Experience / MARCH 22, 2013 19:00 Partnership tussen marketing en marktonderzoek De afgelopen weken is er in dit kanaal over marktonderzoek en market intelligence veel aandacht geweest over de kloof tussen…