Campagnes / SEPTEMBER 27, 2019 13:49 Waarom ik boos en diep verdrietig ben over de nieuwe Albert Heijn-campagne Dit is dus het beeld van emancipatie volgens één van de grootste supermarkten van Nederland, verzucht Marjet Heins.
Media / JULY 12, 2019 17:43 Het nieuws over het menselijk schild in Utrecht verdient geen podium Een heel verdrietig bericht dat de media nooit had moeten halen.
PR / DECEMBER 20, 2018 22:32 4 stappen voor woordvoerders om media te monitoren en analyseren Van bron tot resultaat, hoe je de media-aandacht vangt en analyseert.
Premium PR / DECEMBER 20, 2018 13:16 Hoe monitor je hoe je in de media komt? De tools vergeleken Hoe houd je bij wat media online in print over de organisatie of een project publiceren? Pr-adviseur/trainer Marjet Heins ging op onderzoek.
Media / JULY 9, 2018 09:36 NOS slaat volledig door met liveblog over de droogte Geen neerslag, en dat van minuut tot minuut. Met nieuws als: Belgen bellen vaker de brandweer.
Reputatie & crisis / MARCH 27, 2018 11:52 Woordvoeren over beleid waar je tegen bent, 5 keuzes om te maken Als je ethische grenzen als persvoorlichter (bijna) bereikt worden
Programmatic / FEBRUARY 19, 2018 21:14 Vast in Spanje door Transavia, gered door Teletekst Het orakel van de Nederlandse nieuwsvoorziening heeft altijd gelijk
Purpose Marketing / JANUARY 15, 2018 18:08 Hoe je iemand in 6 stappen brieft voor een interview op camera Met een briefing voor een 'optreden' in DWDD
Purpose Marketing / OCTOBER 30, 2017 11:14 De TV-overval met camera’s is schandalig en oneerlijk tegen woordvoerders Pest-items hebben niks met hoor en wederhoor te maken
Influencer marketing / OCTOBER 20, 2017 17:19 Woordvoerders, onze functie zit in een identiteitscrisis! Overpeinzingen bij een onderzoek