PR / 27 FEBRUARI 2015, 11:05:45 (Boekrecensie) Verbinden is het nieuwe verkopen Register Marketeers van NIMA recenseren geregeld marketingboeken. Eric van Arendonk las 'Verbinden is het nieuwe verkopen' van Roel Welsing.
Data & Insights / 15 DECEMBER 2014, 09:04:52 Boekrecensie: Nieuwe Business Modellen Register Marketeers van Nima recenseren geregeld marketingboeken. Eric van Arendonk las Nieuwe Business Modellen van Jan Jonker
Contentmarketing / 12 DECEMBER 2014, 09:00:57 Boekrecensie: Happy Profit Register Marketeers van Nima recenseren geregeld marketingboeken. Johan Bel las ditmaal 'Happy Profit' van Herman Toch.
Customer Experience / 20 JUNI 2014, 08:24:07 (Boekrecensie) Klanthelden in de 9+ organisatie Registermarketeers van NIMA recenseren geregeld relevante marketingboeken. Eric van Arendonk las Klanthelden in de 9+ organisatie, van…
Design / 18 JUNI 2014, 08:16:36 (Boekrecensie) Zakendoen in de nieuwe economie Registermarketeers van NIMA recenseren geregeld relevante marketingboeken. Eric van Arendonk las Zakendoen in de nieuwe economie, van Marga…
Customer Experience / 10 JUNI 2014, 08:12:48 (Boekrecensie) Hoe je klantervaring de spil van je bedrijf maakt Registermarketeers van NIMA recenseren geregeld relevante marketingboeken. Eric van Arendonk las Customer Experience in de Praktijk, van…
Merkstrategie / 6 MEI 2014, 08:22:51 Recensie: Inspiratie en inzet in organisaties Registermarketeers van NIMA recenseren geregeld relevante marketingboeken. Eric van Arendonk las 'Inspiratie en inzet' in organisaties van…
Digital transformation / 22 APRIL 2014, 10:21:48 Boekrecensie: Regie voeren zonder macht Eric van Arendonk las Regie voeren zonder macht van Hans Licht
PR / 4 APRIL 2014, 13:33:29 Recensie: Reclame dood of levend Register Marketeers van NIMA recenseren geregeld relevante marketingboeken. Eric van Arendonk RM las Reclame dood of levend, van Fons van…
Customer Experience / 2 APRIL 2014, 13:28:46 Recensie: 1:1, de essentie van retail branding en design Register Marketeers van NIMA recenseren geregeld relevante marketingboeken. Jeanine Dijkhuis RM las Eén op één, de essentie van retail…