PR / FEBRUARY 27, 2015 11:05 (Boekrecensie) Verbinden is het nieuwe verkopen Register Marketeers van NIMA recenseren geregeld marketingboeken. Eric van Arendonk las 'Verbinden is het nieuwe verkopen' van Roel Welsing.
Data & Insights / DECEMBER 15, 2014 09:04 Boekrecensie: Nieuwe Business Modellen Register Marketeers van Nima recenseren geregeld marketingboeken. Eric van Arendonk las Nieuwe Business Modellen van Jan Jonker
Contentmarketing / DECEMBER 12, 2014 09:00 Boekrecensie: Happy Profit Register Marketeers van Nima recenseren geregeld marketingboeken. Johan Bel las ditmaal 'Happy Profit' van Herman Toch.
Customer Experience / JUNE 20, 2014 08:24 (Boekrecensie) Klanthelden in de 9+ organisatie Registermarketeers van NIMA recenseren geregeld relevante marketingboeken. Eric van Arendonk las Klanthelden in de 9+ organisatie, van…
Design / JUNE 18, 2014 08:16 (Boekrecensie) Zakendoen in de nieuwe economie Registermarketeers van NIMA recenseren geregeld relevante marketingboeken. Eric van Arendonk las Zakendoen in de nieuwe economie, van Marga…
Customer Experience / JUNE 10, 2014 08:12 (Boekrecensie) Hoe je klantervaring de spil van je bedrijf maakt Registermarketeers van NIMA recenseren geregeld relevante marketingboeken. Eric van Arendonk las Customer Experience in de Praktijk, van…
Merkstrategie / MAY 6, 2014 08:22 Recensie: Inspiratie en inzet in organisaties Registermarketeers van NIMA recenseren geregeld relevante marketingboeken. Eric van Arendonk las 'Inspiratie en inzet' in organisaties van…
Digital transformation / APRIL 22, 2014 10:21 Boekrecensie: Regie voeren zonder macht Eric van Arendonk las Regie voeren zonder macht van Hans Licht
PR / APRIL 4, 2014 13:33 Recensie: Reclame dood of levend Register Marketeers van NIMA recenseren geregeld relevante marketingboeken. Eric van Arendonk RM las Reclame dood of levend, van Fons van…
Customer Experience / APRIL 2, 2014 13:28 Recensie: 1:1, de essentie van retail branding en design Register Marketeers van NIMA recenseren geregeld relevante marketingboeken. Jeanine Dijkhuis RM las Eén op één, de essentie van retail…