Merkstrategie / 4 JUNI 2012, 17:32:42 Beter goed gejat dan slecht bedacht? Met het oog op de aanstaande EK voetbal zijn natuurlijk alle ogen gericht op de (grote) merken en hun inhakers. De kunst is daarbij om…
Data & Insights / 23 MAART 2012, 07:53:59 Selexyz vraagt surseance aan Bekend is geworden dat Selexyz surseance van betaling heeft aangevraagd. Een trieste constatering dat dit mooie merk straks uit het…
Media / 18 JANUARI 2010, 12:40:37 Boekrecensie: Emotionele Innovatie Soms ligt een inzicht zo voor de hand dat er (jarenlang) over heen gekeken wordt.
Craft / 17 APRIL 2009, 08:40:55 Tip 2 (*): De kracht van een sterke merkidentiteit. Juist ook in tijden van crisis! De crisis eist onze aandacht compleet op! Links en rechts schieten boeken en checklisten uit…
Data & Insights / 22 JULI 2008, 10:47:00 Haalt Unilever het fundament onder het Bertolli merk weg? Zojuist las ik dat Unilever zijn olijfolies gaat afstoten. Vanuit merkperspectief is dat een interessante beweging omdat olijfolie juist…