Merkstrategie / 26 OKTOBER 2023, 11:08:00 Pieter Omtzigt is de natte droom van iedere merkstrateeg Alles is marketing tegenwoordig. Zo ook de politiek. Edward Bardoul bekijkt 'challenger' Omtzigt door zijn reclamebril.
Diversiteit / 26 APRIL 2023, 15:56:00 Nederlanders hechten aan tradities, maar voor het Koningshuis maken we graag een uitzondering Waarom is het veranderen van de Koninginnedagtraditie in 2014 zo vlekkeloos verlopen?
Bureaus / 1 APRIL 2023, 16:47:00 Hoe een reclametypetje het weleens tot premier zou kunnen schoppen Reclamebureau Remarkable bedacht een politieke partij, met als brand character, Lientje, aka Caroline van der Plas. Een gouden keuze.
Purpose Marketing / 26 JANUARI 2016, 06:52:00 De wereld verander je niet met humorloze leuter voice-overs. Geef de humor niet op. De wereld heeft het harder nodig dan ooit.
Reputatie & crisis / 22 APRIL 2015, 14:51:48 De bureaudirecteur worstelt met het feit dat hem al die tijd onterecht visie is toegedicht Edward Bardoul neemt in deze serie blogs de verschillende bureaufuncties onder de loep. Deel III: De bureaudirecteur.
Craft / 18 MAART 2015, 18:37:42 Iedereen bij dat veel te grote reclamebureau, vreet van hun uitgebuite junioren Edward Bardoul neemt in deze serie blogs de verschillende bureaufuncties onder de loep. Deel II: Het junior team.
Programmatic / 17 FEBRUARI 2015, 12:37:41 De huidige generatie strategen verdient de zak Edward Bardoul neemt in deze serie blogs de verschillende bureaufuncties onder de loep. Deel I: De Strateeg.
Data & Insights / 24 FEBRUARI 2014, 12:09:13 'DDB & Tribal moest vloerbreed aan de bak voor de perfecte virale hit' Edward Bardoul analyseert de nieuwe Centraal Beheer: 'Creatie op hun lazer geven; hoe kan het dat zo’n Eurovisiehoax niet door jùllie is…