Premium Digital transformation / 20 APRIL 2023, 13:31:00 Wat doen AI-hulpmiddelen als Midjourney en ChatGPT met creativiteit? De nieuwe AI-ontwikkelingen maken David Snellenberg zowel vrolijk als verdrietig. 'Alsof we iets krijgen, maar ook iets missen.'
Premium Bureaus / 26 OKTOBER 2022, 11:00:00 'We zijn de oliemannetjes van een absurd systeem' Als reclame mensen tot meer kopen en gokken kan aanzetten, moet het ook het tegenovergestelde kunnen bewerkstelligen stelt Snellenberg.
Merkstrategie / 4 SEPTEMBER 2019, 14:07:00 Hoe merken de aankomende crisis overleven De focus op de ultra-ultrakorte termijn maakt op dit moment veel merken stuk. We hebben zoveel haast dat we niet vooruitkomen.
Interne communicatie / 24 JUNI 2016, 12:07:35 Emotie wint in Cannes David Snellenberg (Dawn) over de onderbuik en (on)logica.
Design / 11 APRIL 2014, 14:49:57 Doe als MotherNewYork: maak iedereen creatief Op zoek naar nieuwe invalshoeken bezoek ik in NY deze week de beste bureaus. Vandaag: MotherNY.
Programmatic / 10 APRIL 2014, 12:36:23 Wat je kunt leren van Anomaly: gooi alle systemen overboord Op zoek naar nieuwe invalshoeken bezoek ik in NY deze week de beste bureaus. Vandaag: Anomaly.
Interne communicatie / 9 APRIL 2014, 12:14:40 Doe als Droga5: verwacht niets van de oude reclamenetwerken Op zoek naar nieuwe invalshoeken bezoek ik in NY deze week de beste bureaus. Vandaag: Droga5.
Contentmarketing / 7 APRIL 2014, 22:26:30 Doe als Google Creative lab; maak van elke medewerker een ondernemer Op zoek naar nieuwe invalshoeken bezoek ik in NY deze week de beste bureaus. Vandaag: Google Creative Lab.
Customer Experience / 7 APRIL 2014, 12:35:49 Doe als R/GA: schaf creatieve teams af Op zoek naar nieuwe invalshoeken bezoek ik in NY deze week de beste bureaus. Vandaag: R/GA.