Pfauth: 'Een journalist kan onmogelijk helemaal objectief zijn, maar wel transparant en open'
Hoewel de zenders online in populariteit groeien moet de directeur fiks bezuinigen. 7 Ditches TV duikt in zijn Timeline.
De twee zenders zijn een jaar geleden gefuseerd en gaan in september ook naar één gefuseerd merk met de naam KRO-NCRV.
Hij zit sinds 1986 in het reclamevak, Dick van der Lecq, directeur van ETCETERA. Een bureau dat, zoals ze zelf zegt, merken en mensen in beweging brengt met spraakmakende ideeën. Ideeën waarover gepraat wordt op een verjaardag, op social media of in de krant.
Video-interview met Georgette Schlick, ceo van tv-producent Blue Circle.
Soms zijn er gesprekken die een onverwachte wending krijgen. Zoals in dit interview met Marnix Pauwels, copywriter en mede-oprichter van Woedend!, intens twitteraar met een indrukwekkend levensverhaal.
'Winst' heet het nieuwste boek van Annemarie van Gaal. 'Het klinkt plat, maar dat is de bottom line van ondernemen.'
Henkjan Smits werd bekend als jurylid op nationale televisie, maar bood zich spontaan aan als jurylid voor de Effie Awards, via Twitter. Hoe ziet hij zijn rol?
Een gesprek met de commerciële man bij SBS Broadcasting. Peter Mulder over de spannende tijden waarin hij op dit moment opereert.
In de wereld van nieuwe media kan iedereen meedoen. Piet Bakker weet als mediaprofessor aan de Hogeschool Utrecht alles over het veranderende landschap.
7 Ditches TV duikt in Timeline van Thomas Hendriks, hoofdredacteur van wetenschapstijdschrift Quest.
7 Ditches TV praat met Barbara Barend, die onlangs het door haar opgerichte sportblad Heldenmagazine terug kocht van Sanoma, was dat een slimme zet?
In dit exclusieve 7 Ditches TV interview praat Frank Botman met Ronnie Overgoor over zijn strategische plannen in het medialandschap van Nederland en daarbuiten: Over TMG, de rol van de overheid en de verregaande stappen in krantenland.