Hoewel steeds meer mensen geloven in het einde van traditionele retailers lijkt het er steeds meer op dat de toekomst ligt in een hybride model met rollen voor fysieke (offline) retail en digitale (online) e-tail.
Data en efficiëntie bieden nog geen optimale winkelervaring.
Rond 2016 is het aantal mobiele devices (smartphones of tablets) gestegen tot 10 miljard. Op dit moment stijgt het aantal devices zelfs sneller dan het aantal contractanten, wat weergeeft dat ook het aantal devices per gebruiker toeneemt. Door de explosieve groei in mobiele devices stijgt ook het mobiele bezoek aan websites en apps, waardoor een mobiele strategie niet langer een optie is maar noodzaak.
Waarom IT en Marketing elkaar niet begrijpen.
Sinds de aankondiging van Apple’s iBeacon in de tweede helft van 2013 hebben met name de “early adopters” kennis gemaakt met deze nieuwe standaard in locatie gebaseerde oplossingen.
Retailers zijn steeds verder vervreemd geraakt van de consument. Nieuwe technologische mogelijkheden kunnen helpen om de aansluiting te (her)vinden.
Je hebt een geweldig idee, prachtig product of tomeloze ambitie maar toch wil het maar niet vlotten om er een succes van te maken, herken je dit?
8 nieuwe toepassingmogelijkheden voor iBeacons