Sterke merken gebaseerd op een merkbare cultuur én overtuiging zijn niet kapot te krijgen.
Over keuzes maken in positionering en portfolio
Kleinere blikjes, fris design en vier nieuwe smaken; is het voldoende om de categorie van Diet Cola te vergroten?
Duidelijke focus, gigantische pr en een goede slogan zijn de ingrediënten voor succes
Een sterk corporate merk heeft sterke productmerken nodig
De nieuwe Apple-proposities zijn nog steeds stuk voor stuk Apple en worden op een Apple-manier in de markt gezet. Think different viert nog hoogtij.
Het Ace Hotel is wat mij betreft het voorbeeld van een merk-waardig hotel.
Coca-Cola Life is groen en rationeel klopt dat: groen is de kleur van natuurlijke producten. Emotioneel weten wij echter beter...
De muziekindustrie is constant aan veranderingen onderhevig. Daarbinnen blijft het managen van de merken van de industrie, de sterren, heel consistent. En daar kunnen we ook in andere branches wat van leren:
Mensen én bedrijven willen groeien. En zoals mensen groeien vanuit hun kern, zouden merken dat ook moeten doen. Een pleidooi van Michiel Maandag.
Het duurde even, maar langzaam maar zeker wordt Microsoft weer het bedrijf dat echt staat voor productiviteit, vindt Michiel Maandag.