Woensdag trad de virtuele wereldster Hatsune Miku op voor vele fans in Afas Live. Wat leert haar populariteit ons over community-building?
Taylor Swift is niet alleen een popsensatie, maar ook een powerbrand, signaleert Anne Stokvis (N=5).
Anne Stokvis geeft Klein douze points!
In Nieuwsuur wordt de beslissing van KRO-NCRV om van X af te gaan laf genoemd. Onzin, volgens Anne Stokvis.
Anne Stokvis deelt haar visie op de recente uitspraak van het Genootschap van Hoofdredacteuren over Hema en Jildou van der Bijl.
Don’t get angry with me. De 78ste Rolling Stones single laat zien hoe AI menselijke creativiteit kan verrijken, niet vervangen.
Anne Stokvis verbaast zich over de uitblijvende aandacht van de Grote Partners van voetballend Nederland.
Met de Barbie-film geeft Mattel -aangevoerd door ceo Kreiz- de wereld een lesje in groots marketingdenken, stelt Anne Stokvis.
Hoe kan het dat 50+ers wel in de top zitten, maar niet op de creatieve vloer?