Overslaan en naar de inhoud gaan

Focus op klantgerichtheid en win marktaandeel; meet klantcultuur met de Customer Orientation Score

Klantcultuur betekent het centraal stellen van de klant. Het maakt een bedrijf rendabeler, concurrerender, en aantrekkelijk voor werknemers.
Partner
Efficy

Efficy ondersteunt elk bedrijf op weg naar succes door het te helpen zijn klantgegevens om te zetten in klantenkennis. Onze 330.000 gebruikers ervaren dagelijks de kracht van onze gebruiksvriendelijke en innovatieve systemen. Eenvoudig, flexibel en volledig aanpasbaar. Met Efficy CRM verhoog je je resultaten en verbeter je je efficiëntie. Van Kopenhagen tot Madrid, Efficy heeft een grote Europese ambitie.   

Lees meer

 

Lees minder
Focus op klantgerichtheid en win marktaandeel; meet klantcultuur met de Customer Orientation Score
Focus op klantgerichtheid en win marktaandeel; meet klantcultuur met de Customer Orientation Score

Hoe zorg je ervoor dat je werknemers de tevredenheid van de klant centraal stellen? Om te zorgen dat de klantcultuur écht effectief is, moet er een strategische impuls zijn en moet de stem van de klant luider klinken. In dit White paper wordt de noodzaak van klantgericht werken getoetst aan de hand van de Customer Orientation Score. Door het meten van de klantcultuur geef je getallen en woorden aan de dingen die mensen voelen, die ze eerder niet concreet konden maken.

Inloggen

Om een whitepaper te downloaden dien je ingelogd te zijn, dit kan middels bovenstaande button. Nog geen account? Klik hier om er een aan te maken