Overslaan en naar de inhoud gaan

De basisprincipes van klantrelatiebeheer

Je denkt dat je rationeel voor- en nadelen afweegt voor je beslissingen neemt. Maar emotie bepaalt je keuze en dat geldt ook voor je klant.
Partner
Efficy

Efficy ondersteunt elk bedrijf op weg naar succes door het te helpen zijn klantgegevens om te zetten in klantenkennis. Onze 330.000 gebruikers ervaren dagelijks de kracht van onze gebruiksvriendelijke en innovatieve systemen. Eenvoudig, flexibel en volledig aanpasbaar. Met Efficy CRM verhoog je je resultaten en verbeter je je efficiëntie. Van Kopenhagen tot Madrid, Efficy heeft een grote Europese ambitie.   

Lees meer

 

Lees minder
De basisprincipes van klantrelatiebeheer
De basisprincipes van klantrelatiebeheer

Emoties die een reactie uitlokken zijn essentieel in het klantrelatiebeheer: afhankelijk van hoe ze zich voelen, zullen klanten anders reageren. Het doel is om na te denken over de ervaring van je klanten in termen van de emoties die ze in elke fase van het klantproces kunnen voelen. De fout ligt bij bedrijven die niet weten hoe ze de voordelen van de menselijke complexiteit kunnen benutten. Om emoties op te wekken moet je je klanten ontmoeten, begrijpen wie ze zijn.

Inloggen

Om een whitepaper te downloaden dien je ingelogd te zijn, dit kan middels bovenstaande button. Nog geen account? Klik hier om er een aan te maken