Overslaan en naar de inhoud gaan

Einde van de silo's: de voordelen van omnichannel

Geef je klant de keuze, leg hem niets op in een digitaal tijdperk van klant-communicatie. Onderbreek de silo’s met een omnichannel strategie
Partner
Efficy

Efficy ondersteunt elk bedrijf op weg naar succes door het te helpen zijn klantgegevens om te zetten in klantenkennis. Onze 330.000 gebruikers ervaren dagelijks de kracht van onze gebruiksvriendelijke en innovatieve systemen. Eenvoudig, flexibel en volledig aanpasbaar. Met Efficy CRM verhoog je je resultaten en verbeter je je efficiëntie. Van Kopenhagen tot Madrid, Efficy heeft een grote Europese ambitie.   

Lees meer

 

Lees minder
Einde van de silo's: de voordelen van omnichannel
Einde van de silo's: de voordelen van omnichannel

Omdat klanten hun eigen communicatiekanaal kiezen, is het essentieel om ze een geüniformeerde reis te bieden. Om de klantrelatie te versterken, zou de ervaring in het ideale geval afgebakend moeten zijn met momenten van een magisch gevoel, ongeacht het kanaal, het tijdstip van de dag en de aard van de behoefte. Een kanaal is niet zomaar een communicatiemiddel of -instrument waarmee een klant contact kan opnemen met een bedrijf, en vice versa, maar onderdeel van een globale klantrelatiestrategie.

Inloggen

Om een whitepaper te downloaden dien je ingelogd te zijn, dit kan middels bovenstaande button. Nog geen account? Klik hier om er een aan te maken