Overslaan en naar de inhoud gaan

Zegers in Zwitserleven-commercials

Presentator/acteur Chris Zegers is vanaf begin volgend jaar te zien zijn als de nieuwe hoofdpersoon in de commercials van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij volgt hiermee Huub Stapel en Ellen ten Damme op die de afgelopen tien jaar het Zwitserleven Gevoel hebben vertolkt.

related partner content for mobile comes here

De keuze voor Chris Zegers is het gevolg van een nieuwe communicatiestrategie van Zwitserleven. Waar de afgelopen tien jaar de beleving van het Zwitserleven Gevoel centraal stond in de spotjes, is de nieuwe strategie erop gericht om mensen duidelijk te maken dat ze vroeg moeten beginnen om later een goed pensioen te kunnen hebben.

Dit is volgens de verzekeraar noodzakelijk omdat het pensioenstelsel de komende jaren versobert. Als gevolg hiervan wordt de burger zelf steeds meer verantwoordelijk voor het regelen van een goed pensioen.

Zegers is gekozen om 'zijn sympathieke en authentieke persoonlijkheid die prima aansluit bij het imago van Zwitserleven'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in