VPRO werkt samen met Nederlands Uitburo
De VPRO Gids en het Nederlands Uitburo zijn een samenwerking aangegaan om culturele evenementen in Nederland prominenter naar voren te…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De samenwerking komt voort uit de raakvlakken van beide organisaties op het terrein van kunst, cultuur, film en muziek. De VPRO Gids bereikt wekelijks 540.000 consumenten die meer dan gemiddeld geïnteresseerd zijn in kunst & cultuur. Het Nederlandse Uitburo (NUB) is het landelijke informatie- en marketingplatform over cultuur voor de consument.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
VPRO Gids en het NUB brengen dit najaar De Gids Opening Culturele Seizoen 2005/2006 uit, die verspreid zal worden bij de VPRO Gids en daarnaast op de diverse Uitmarkten. Het Uitburo gaat zorgen voor de content, de VPRO zorgt voor de uitvoering en verspreiding. Audax Media doet de advertentie-exploitatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid