Overslaan en naar de inhoud gaan

The Liberator vervangt Tatjana in Basic-Fit commercials

Alfred International is het bureau achter de nieuwste commercial van de sportschool.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Begin januari zette Basic-Fit Tatjana Simic  en verkoos de Amerikaanse acteur Ryan Woodle als nieuw boegbeeld voor zijn campagnes. 

related partner content for mobile comes here

Rene Moos, CEO van Basic-Fit: ‘De campagne met Tatjana heeft ons veel goeds gebracht. Maar we willen nu doorpakken, om Basic-Fit in alle landen waar we actief zijn met eenzelfde campagne verder op de kaart te zetten.’

De nieuwe campagne van Basic-Fit werd ontwikkeld in samenwerking met Alfred International en is vanaf deze maand te zien in Nederland en België.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Eindverantwoordelijke klant: René Moos, John Verhouden, Janine Mazel
Bureau: Alfred International
Account: Budi Gonzalez de Chaves, Piet Honig
Creatie: Jorn Kruijsen, Jeroen van de Sande, Jan-Willem Smits, Maxim van Rijs
RTV-producer: Sophie van Pelt, Anne van Weezel
Productiemaatschappij: Holy Fools
Regisseur: Mattias Schut
Producer: Collin Maas, Huub Meijer
Lighting cameraman/D.O.P: Philip van Volsem
Editor: Martin Heijgelaar, Timo Vonk
Muziek: Goodsounds
Soundstudio: FC Walvisch
Mediabureau: Abovo Media (Rene Disco, Alexandra Meijer en Remko Poggenklaas)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in