Overslaan en naar de inhoud gaan

Schavemaker creatief directeur LBi Lost Boys

Femke Schavemaker, mede-oprichter en creatief directeur van Black Magic Marker, is 1 februari begonnen als creatief directeur bij LBi Lost…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Schavemaker werkte van 2001 tot 2005 bij Lost Boys als copywriter. Daarna stapte ze over naar Lowe & Draft. Sinds 2006 was ze creatief directeur bij het mede door haar opgerichte Black Magic Marker.
Hier was zij verantwoordelijk voor spraakmakend werk voor WNF en TomTom. TomTom's Secrets (een online campagne rondom de 'geheime handleiding' van TomTom) die in tientallen landen werd uitgerold, werd bekroond met een Webby Award.

related partner content for mobile comes here

Marcel Houtman, managing director LBi Lost Boys in een begeleidend persbericht: 'Met de komst van Femke is de creatieve directie van LBi Lost Boys compleet. Femke staat voor de generatie nieuwe creatieven met digitaal dna. Samen met Maartens ervaring met het bouwen van merken, hebben we nu één van de sterkste creatieve teams in de industrie. Daar zijn we enorm trots op.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in