Samenwerking MailMedia en Motivaction
MailMedia wil hiermee volgens Emerce de e-mailadressen 'verrijken' en zo adverteerders in staat stellen om gerichter e-mailreclame te versturen. Motivaction heeft de Nederlandse bevolking ingedeeld in een acht sociale groepen: nieuwe conservatieven (8 procent), gemaksgeoriënteerden (9), kosmopolieten (10), postmaterialisten (10), postmoderne hedonisten (10), opwaarts mobielen (10), traditionele burgerij (18) en moderne burgerij (22).
De 240 duizend opt-in e-mailadressen die MailMedia tot nu toe heeft verzameld, worden nu gekoppeld aan deze profielen, zegt directeur Johan van Mil, ´We hebben de mensen die ons een opt-in e-mailadres hebben gegeven een vragenlijst gestuurd.´ Hij verwacht een respons van 90 procent Volgens Van Mil heeft een soortgelijke samenwerking tussen Wegener en Motivaction de uitgever een hogere respons opgeleverd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid