Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking MailMedia en Motivaction

Uitgever van e-mail magazines MailMedia heeft zijn 240 duizend opt-in e-mailadressen gekoppeld aan Motivaction's mentaliteitsprofielen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

MailMedia wil hiermee volgens Emerce de e-mailadressen 'verrijken' en zo adverteerders in staat stellen om gerichter e-mailreclame te versturen. Motivaction heeft de Nederlandse bevolking ingedeeld in een acht sociale groepen: nieuwe conservatieven (8 procent), gemaksgeoriënteerden (9), kosmopolieten (10), postmaterialisten (10), postmoderne hedonisten (10), opwaarts mobielen (10), traditionele burgerij (18) en moderne burgerij (22).

related partner content for mobile comes here

De 240 duizend opt-in e-mailadressen die MailMedia tot nu toe heeft verzameld, worden nu gekoppeld aan deze profielen, zegt directeur Johan van Mil, ´We hebben de mensen die ons een opt-in e-mailadres hebben gegeven een vragenlijst gestuurd.´ Hij verwacht een respons van 90 procent Volgens Van Mil heeft een soortgelijke samenwerking tussen Wegener en Motivaction de uitgever een hogere respons opgeleverd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in